Cum sa salvezi lumea de 

cadourile promotionale naspa

Stiu, titlul probabil ca suna putin prea rautacios, dar reflecta o realitate: in ziua de azi, exista si cadouri promotionale naspa, pentru ca nu toti producatorii au inspiratie si imaginatie. De fapt, tot mai multi pun la vanzare articole doar de dragul de a vinde ceva si de a face bani din asta, nicidecum din dorinta de a oferi clientilor ceva unic, inedit sau wow. Personal, m-am saturat sa vad atatea obiecte slabe calitativ, poate din toate punctele de vedere si m-am hotarat sa va recomand, in randurile ce urmeaza, altceva. Ce inseamna altceva? Inseamna cadouri cool, obiecte inedite, haioase, originale si cum mai vreti voi sa le numiti. Cu internetul care ne ofera o multime de posibilitati de alegere, de ce sa nu optam pentru ce este mai bun?

Si, cand vine vorba de originalitate, trebuie sa stiti ca nimic nu ii intrece pe cei de la Today Advertising, de la care am invatat ce inseamna cu adevarat un cadou promotional cool.
Produsele promotionale sunt, de obicei, oferite gratuit catre consumatori, in diverse campanii de vanzare sau pentru promovarea brandurilor. Probabil le-ati regasit si voi de-a lungul vremii, cel mai adesea sub forma:

  • Cadourilor corporate pentru partenerii de business;
  • Darurilor pentru loializarea angajatilor (kit-uri de bun venit sau cadouri de sarbatori);
  • Produselor pentru comunicarea promotiilor (cumperi de X lei, primesti un cadou);
  • Stimulentelor pentru achizitii suplimentare;
  • Cadourilor de brand pentru evenimente de promovare (targuri, expozitii si altele);
  • Darurilor ce incurajeaza loialitatea de brand.

La nivel global, promotionalele sunt folosite zilnic si sunt cea mai eficienta poarta de acces pe care un brand o are catre viata consumatorului. Studiile realizate de PPAI (Promotional Products Association International) arata ca 83% din consumatori folosesc promotionale mai mult de o data pe zi. E posibil ca si voi sa aveti un articol promotional chiar acum langa voi. Ca agentie full stack, Today Advertising vorbeste de peste zece ani limba cadourilor promotionale. Au adus in Romania produse inovatoare, obiecte utile, care rezolva nevoi adevarate si urgente. De asemenea, au transformat intregul proces de selectie a unui cadou personalizat intr-o experienta pe care sigur o sa vreti sa o repetati.

Pe scurt, haideti sa uitam de obisnuitele pixuri sau brelocuri si sa dam exemple de cadouri promotionale cu adevarat reale, in sensul ca sunt extrem de practice si mult mai actuale in zilele noastre. Iata cateva exemple, de pe site-ul lor:

1. Genti si sacose: aceasta categorie ofera o gama de produse mai mult decat interesanta, din punctul meu de vedere. Este vorba despre rucsacurile antifurt cu incarcare solara, care au nu doar un aspect la moda, ci si o latura extrem de utila. Oricine are nevoie de siguranta, cand vine vorba de bagajele personale, in special cand vine vorba de parcurs drumuri lungi si in mijloace publice de transport in comun. Si ce parere aveti de faptul ca nu mai sunteti dependenti de o priza electrica, pentru ca la fel de bine puteti sa va si incarcati telefonul la el?

2. Umbrele: despre umbrele personalizate se vorbeste mai putin. Dar Today Advertising ofera o altfel de perspectiva asupra acestora. Chiar daca afara este cerul gri si ploua, cum ar fi ca deasupra capului sa aveti mereu parte de un cer albastru? Ei bine, acum puteti sa faceti acest lucru, cu ajutorul unei umbrele unice, care cuprinde marea albastra a cerului imprimata pe partea interioara a acesteia.

3. Agende personalizate: mereu voi ramane o fana declarata a agendelor, fie ele simple sau personalizate (dar daca sunt personalizate, cu atat mai bine). Motiv pentru care nu aveam cum sa nu le trec si pe ele in revista. Chiar daca in secolul vitezei tehnologia este in floare, nu uitati si de scrisul de mana (va rog)! Pare un obicei demodat, dar va garantez ca, in anumite momente, poate sa devina un obicei relaxant.

Mai pe scurt, iata cum puteti si voi sa salvati lumea de cadourile promotionale naspa:

  • In primul rand, nu le mai cumparati! Cand vedeti un promotional banal, nu il cumparati doar de dragul de a da banii pe ceva. In acest fel, incurajati banalul si nu cred ca va fi ok atunci cand efectiv ne va acapara cu totul. Cel mai bine este sa evitati tot ceea ce inseamna ‘’average’’;
  • Optati pentru chestii personalizate. Daca vi se intampla sa gasiti ceva mai misto, nu ezitati sa va puneti si amprenta personala asupra acestora. Puteti sa optati pentru logo-ul firmei voastre, pentru denumirea ei, o poza reprezentativa si asa mai departe;
  • Cumparati doar de la profesionisti, asa cum sunt cei de la Today Advertising. Acestia sunt printre putinii care pun accentul pe aspectul original si practic al lucrurilor si sigur veti gasi ceva care sa va placa, de pe site-ul lor. Daca vreti sa va faceti remarcati / remarcate intr-o maniera in care oamenii sa va tina minte, atunci nu va multumiti niciodata cu mai putin (mizati mereu pe ceva mai bun si rezultatele dorite nu vor intarzia nici ele sa apara).

     

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020, sponsor Today Advertising!